Inlägg: 2135960
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
brynäs08: Ja jag håller med, skönt att de kunde göra mål ändå och få med sig en pinne. Fokus nu på Frölunda borta där det kan bli tufft. Luleå hemma i två raka hoppas jag något på. 4 poäng på dessa 3 är jag nöjd med
+ 2
Sv: A proposito de nada
Har som vanligt inte sett torsdagsmatchen p g a jobb, men hade nog tagit en poäng på förhand. Surt att vi inte kan utnyttja sista PP:et eller vinna på straff, men men..
+ 1
Pinnar är pinnar.