Inlägg: 2137134
Sv: A proposito de nada
Pilö bjöd på sista målet men trots det är han bäste back. Och han platsar inte i Örebro. Säger en del om lagbygget.
+ 5
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Mattson: Frölundas forwards struntar helt i pucken när de checkar. Alltid kropp och pucken sen.
Sv: A proposito de nada
Det skiljer mer mellan dessa båda lag än vad jag tror det skulle göra om Brynäs mötte ett mittenlag i HA. Det är segt, tempofattigt, initiativlöst, slarvigt, nonchalant, ostrukturerat... Vi har många skador... Vi matchar mycket.... Slitna och stukade... Hur fan ska detta sluta...?
+ 1