Inlägg: 2137168
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Näe, sista matcherna ser inte bra ut. Vi hade en bra period fram till Rödin och Scott gick sönder. Efter det är defensiven helt obefintlig. Effektiviteten är bra framåt och tre mål mot frölunda på bortaplan brukar kunna räcka för att ta det till förlängning och extrapinne. Defensiven är åt helvete rent ut sagt. Något måste till NU.
+ 2
Sv: A proposito de nada
Zappaholic: Domarn har ju varit ganska ensidig denna match.. Vi spelar väldigt kasst men tvekaktiga utvisningar får ju Frölunda med sig och och Brynäs får inte med sig ett skit vid solklara situationer.
+ 1