Inlägg: 2137249
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Gunderson: Hur många välbyggda SHL-lag har du varit med om att sätta ihop då?
På ett ungefär?
På ett ungefär?
Sv: A proposito de nada
Gunderson: Håller med helt och hållet. Men tar du bort dom 4 bästa spelarna i varje lag så är det nog inget lag som lyfter av det eller producerar poäng i vanlig form.
+ 2
Sv: A proposito de nada
Gunderson: Det är väl klart att märks om vi tappar hela förstafemman och måste bygga om samtliga femmor. Speciellt om vi innan knappt fick ihop två starka femmor.
Har ju sett ut så även i matcherna vi vunnit! Sanslöst jävlas dåligt! Håller snackfikusen Campese ytterst ansvarig.
Lyssnade på Sundlöv i Brynäspodden och han tjatar om att Brynäs är sin egna största fiende och att det inte är lätt att leda en så stor och anrik förening. Vad är det för schizofrent skitsnack! Snacka om att inte inse att man inte varit ett stabilt topplag på 40 år, och genom att prata i dessa termer tror jag man stigmatiserar ämnet ännu mer. Måste in med kompetenta ledare som är resultatfokuserade och skiter i det gångna.