Inlägg: 2137909
Sv: A proposito de nada
{8399}: Det han hittills gjort med Mora tror jag imponerar på dom flesta. Inga importer och troligtvis billigaste truppen i serien.
+ 1
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Ratta: Jag vet inte, att gå hyfsat med en billig trupp i hockeyallsvenskan är en sak, att gå bra i SHL är en helt annan sak. Sen om kontakter i Nordamerika är bra eller ej låter jag vara osagt.
Sv: A proposito de nada
Ratta: Varför har inte Hedberg använt sina kontakter i Nordamerika för att få dit någon AHL-spelare på coronarea?