Inlägg: 2138079
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
{2064}: Precis det här jag skriver om. Om brynäs fans höjer blicken lite och tittar vad andra klubbar gör och sedan jämför det med brynäs agerande så får man en bättre helhetsbild.
Leksand & Oskarshamn kom efter Brynäs i tabellen ifjol. Alla tre lagen har bytt ut sina tränare och ändrat en del i spelartruppen.
Fakta är att båda de andra lagen gått om Brynäs den här säsongen (hittills). Att folk kan tycka att Sundlöv gjort ett bra jobb med det i åtanke är skrattretande.
Leksand & Oskarshamn kom efter Brynäs i tabellen ifjol. Alla tre lagen har bytt ut sina tränare och ändrat en del i spelartruppen.
Fakta är att båda de andra lagen gått om Brynäs den här säsongen (hittills). Att folk kan tycka att Sundlöv gjort ett bra jobb med det i åtanke är skrattretande.
+ 2
Sv: A proposito de nada
{2064}:SJUKA VÄRVNINGAR DE DÄR CAMPER, CEHLARIK OCH HRIVIK.
Tänk om de tre gått sönder, då hade nog Leksand haft problem. Hade vi värvat dem så hade de nog varit gipsade alla tre vid det här laget.
Tänk om de tre gått sönder, då hade nog Leksand haft problem. Hade vi värvat dem så hade de nog varit gipsade alla tre vid det här laget.
+ 5
Frågan är hur det sett ut om vi gått all in på Cehlarik och Hrvik iställer för Berra och Bulan (som hämtat ur en pilsnerfilm)? Eller Hellkvist? Eller Tjomme?