Inlägg: 2138189
Sv: A proposito de nada
Ove Myling: Det är väl så det brukar se ut, det tar två säsonger för uppflyttat lag att komma ikapp och troligen förbi Brynäs. Enda problemet är att överleva första säsongen.
+ 1
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
KulaShaker: Brynäs har väl i stort sett överlevt i högsta serien så här länge tack vare nykomlingar utan resurser. Första året konceptet spricker, då lever vi riktigt farligt.
+ 1