Inlägg: 2138227
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
{8399}:
Tar vi inte in Müller pga ekonomin. Så kommer aldrig Salak komma hit. Synd på Müller som jag tror kan vara ett riktigt fynd för den svenska hockeyligan. Lite som Ossi Vääninen var när han gick till Djurgården nån gång under 2000 talet.
Tar vi inte in Müller pga ekonomin. Så kommer aldrig Salak komma hit. Synd på Müller som jag tror kan vara ett riktigt fynd för den svenska hockeyligan. Lite som Ossi Vääninen var när han gick till Djurgården nån gång under 2000 talet.