Inlägg: 2138477
Sv: A proposito de nada
#33: Just det, bra poäng. Det borde faktiskt vara en skillnad i intäkter med Brynäs i SHL för Cmore.
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Blå grottan: "Just det, bra poäng. Det borde faktiskt vara en skillnad i intäkter med Brynäs i SHL för Cmore."
Fast Cmore sänder ju allsvenskan också, så tapet blir nog inte så stort...
Fast Cmore sänder ju allsvenskan också, så tapet blir nog inte så stort...