Inlägg: 2138760
Sv: A proposito de nada
Davey85: Dom har även satt 12/2 som slutdatum på ena axeln. Kanske betyder något, kanske i inte.
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Soffdomaren: vi får hoppas på det! Skulle mest tro att transferfönstret stänger den 15.
Sv: A proposito de nada
Soffdomaren: Game Day!! Jag tror banne mig på tre friska poäng! Nu lossnar det igen.
+ 4