Inlägg: 2139687
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Zappaholic: Går vi in i kvalet med nuvarande spelidé förlorar vi med största sannolikhet. Spelet i egen zon har varit lika tveksamt även med fullt lag. Jag tror inte PA fixar nytt kontrakt och det väger tyngre än att alla garvar åt oss om vi byter tränare igen. Har nog aldrig sett ett lag i sånt behov av ”en ny röst i båset”.
+ 4
Sv: A proposito de nada
Zappaholic: Jag står bakom Sundlöv, PA och spelarna till 100%, det är bar att kämpa på!
+ 1
Sv: A proposito de nada
Zappaholic: Ja, nånstans får det fan vara nog. Vi kan inte byta tränare varenda säsong. Jag tycker det känns nattsvart just nu, försöker tänka positivt att Scott och Billins kan räcka för att rädda oss i en kvalduell.
+ 2
Det här stålbadet behöver spelarna ta sig igenom med PA. Många skriker efter Sjödda och Molin men det skulle vara en högst tillfällig lösning där vi dessutom slänger fram två gamla trotjänare som inte gjort många glada som tränare.
Håll ut.