Inlägg: 2139841
Sv: A proposito de nada
{7981}: Har man inte lärt spelarna någonting sen augusti så behöver man nog ha hjälp själv att säga upp sig. Holmqvist har han hand om försvarsspelet? Han har ju misslyckas i 3år nu.
+ 4
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Bifbenny:
Ja, låt Holmqvist byta plats med Sjödin.
Andersson och Sjödin bör synka bättre då båda spelat back i högsta serierna.
Ja, låt Holmqvist byta plats med Sjödin.
Andersson och Sjödin bör synka bättre då båda spelat back i högsta serierna.
+ 1