Inlägg: 2139868
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
{9179}: Den där uppställningen ser inte intressant ut. Det spelar ingen roll hur vi rör om u grytan med dessa ingredienser känns det som, endaste någon exotisk krydda kan rädda detta.
+ 1
Sv: A proposito de nada
Sitter smått bedrövad och kollar tillbaka på videon jag gjorde efter finalsäsongen 16/17. Man blir lite rörd. Trots de korta klippen hinner man se ett engagemang som nu verkar helt bortblåst. Mer tryck i skridskoåkningen, mer kreativitet, bättre avslut. Hur slarvade vi bort Kevin Clark? Måste ju vara vårt överlägset bästa sniper sedan Silfverberg.
Tråkigt hur ALLT gått fel sedan dess.
Tråkigt hur ALLT gått fel sedan dess.
Länkar:
Brynäs 16/17
Brynäs 16/17
+ 3
Ersson - Mattsson
Bertilsson - Persson
Ingman - Berglund
Andersén - Hedberg
Berglund - Ölund - Danielsson
Descheneau - Sallinen - Palve
Harper - Pettersson - Mannberg
Kvist - Birgersson - Ljungkratz
Molin bidrar inte med ett skit inte ens i PP. Gunler trampar vatten och får inte ut ett dugg. Alcén kan högst få vara 13e. Annars kan Dahlström vara 13e. Nyberg är totalt under isen just nu, precis som Björk som är på tok för petig med pucken. Dags för Ingman och Persson att få chansen på allvar!!!
Sen måste PP formuleras annorlunda nu:
Danielsson
Harper
Ölund
Berglund
Palve
Bertilsson
Descheneau
Birgersson
Sallinen
Kvist
Dags att ge Birger och Kvist chansen i PP spelet nu. Finns liksom inget att förlora längre.