Inlägg: 2139884
Sv: A proposito de nada
spolaisen: Sjödin och Andersson är väl bra vänner också. Spelade i landslaget tillsammans och i Schweiz/Italien. Kommer ihåg en pod med Sjödin då han pratar om att dom var utlånade till ett lag i Italien och vann guld tillsammans.
+ 3
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Luddf: "Sjödin och Andersson är väl bra vänner också. Spelade i landslaget tillsammans och i Schweiz/Italien. Kommer ihåg en pod med Sjödin då han pratar om att dom var utlånade till ett lag i Italien och vann guld tillsammans."
Perfekt, kan det bli bättre? Brynäslegend, lätt att samarbeta med, finns redan inom organisationen, polare med chefen osv.
Sen att han floppat tidigare och fått sparken kan vi bortse ifrån.
Perfekt, kan det bli bättre? Brynäslegend, lätt att samarbeta med, finns redan inom organisationen, polare med chefen osv.
Sen att han floppat tidigare och fått sparken kan vi bortse ifrån.
+ 1
Sv: A proposito de nada
Luddf:
borde vara bättre med PA o TS, så slipper PA hela tiden förklara självklarheter för MH. TS kan backspelet på hög nivå..
borde vara bättre med PA o TS, så slipper PA hela tiden förklara självklarheter för MH. TS kan backspelet på hög nivå..