Inlägg: 2140532
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
xxxx BIF xxxx:
Är du verkligen på riktigt?
Kom nu med några långa inlägg, med en massa fina ord som du uppenbarligen kan.
Om hur du minsan vet hur man ska göra.
Men ta ett påpekande på tonen på ett hockeyforum.
Det går inte för sig..
Jösses va löjlig du är.
Ove Myling har fattat min poäng och höjt sin ribba på inläggen.
Jävligt stort gjort, trots att han tycker att att det mesta är skit.
Men du..
Ja va gör du🦧🦧
Är du verkligen på riktigt?
Kom nu med några långa inlägg, med en massa fina ord som du uppenbarligen kan.
Om hur du minsan vet hur man ska göra.
Men ta ett påpekande på tonen på ett hockeyforum.
Det går inte för sig..
Jösses va löjlig du är.
Ove Myling har fattat min poäng och höjt sin ribba på inläggen.
Jävligt stort gjort, trots att han tycker att att det mesta är skit.
Men du..
Ja va gör du🦧🦧
+ 1
Sv: A proposito de nada
Var placerar man Palve på listan över misslyckade finska spelare i vår förening? Sämst sedan Janne Hauhtonen?
+ 1
vilka mustendenser: pip pip pip pip