Inlägg: 2140534
Sv: A proposito de nada
Zappaholic: Alternativet till tränarbyte är att invänta AS. Till och med Sundqvists version av Brynäs såg bättre ut. Ingen tränare skulle i alla fall lyckas sämre än PA, det är omöjligt. Vilken risk tar vi?
+ 1
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Har aldrig sett ett mer hjälplöst lag än årets skitupplaga Brynäs!
Nu snubblade Molin in ett tröstmål, snart 1-3 då...
Nu snubblade Molin in ett tröstmål, snart 1-3 då...