Inlägg: 2142975
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Jalapeno:
Har du inget Leksandsforum att hänga på? Du bidrar liksom inte här. Få inte hybris bara för att ni har ett bra år för första gången på 30 säsonger, det blir lite patetiskt. När vann ni senast SM-guld?
Har du inget Leksandsforum att hänga på? Du bidrar liksom inte här. Få inte hybris bara för att ni har ett bra år för första gången på 30 säsonger, det blir lite patetiskt. När vann ni senast SM-guld?
+ 4
Sv: A proposito de nada
Jalapeno: Varför härjar du härinne? Såg inte dig här förrän det började gå bra för Leksand och dåligt för oss.
En slump? Nej, det tror jag inte...
Du får väl njuta så länge det varar...
En slump? Nej, det tror jag inte...
Du får väl njuta så länge det varar...
+ 1
Det är lugnt jag hade ingen tanke på att skriva något mer om den situationen ändå. Grattis till vinsten förresten alla Brynäsare.