Inlägg: 2142984
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Jalapeno:
Check point Charlie..
finns inte någon millimeterrättvisa i hockeyn enligt SHLs sportchef,
vi får hoppas att ni i Leksand får behålla den andre tjecken på isen
Check point Charlie..
finns inte någon millimeterrättvisa i hockeyn enligt SHLs sportchef,
vi får hoppas att ni i Leksand får behålla den andre tjecken på isen
+ 3
Sv: A proposito de nada
Jalapeno: Du har emellanåt en rätt otrevlig ton. Det kan du väl ha i ditt eget forum...
Ingen här bryr sig nämnvärt om Leksand.
Ingen här bryr sig nämnvärt om Leksand.
+ 6
Hybris? Vart tycker du jag har skriver med hybris?
"Få inte hybris bara för att ni har ett bra år för första gången på 30 säsonger, det blir lite patetiskt. När vann ni senast SM-guld?" Tycker detta om något är att ha hybris.
Hade gärna huggit tillbaks men då blir man avstängd som leksing så jag avstår.
Zappaholic: Kolla när mitt konto skapades så vet du varför jag inte var här innnan denna säsong.