Inlägg: 2150684
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Davey85:
Ja, jag delar dina tankar om uteblivna värvningar, ffa då konkurrenter tagit in nytt.
Det kan inte vara så att ingen passade oss när vi ligger där vi ligger.
Med det menar jag inte att det fanns en ny scott eller Rödin på marknaden, men om sundlöv tyckte Gunler var en förstärkning värt att satsa på utan stöd av fansens värvning så hittar jag namn som vore minst lika intressanta som honom
Eftersom det inte blev någon värvning borde pengen gå tillbaka så inte Campese och styrelsen tänker budget minus 1 mille pga fansens värvning finns att tillgå nästa säsong.
Denna insamling var ju just för att få in någon innan fönstret stängdes för att förbättra chansen att hålla sig kvar.
Går ju inte att ha en sparbössa som tigger pengar till ett ändamål och sedan använder dessa till något annat.
Ja, jag delar dina tankar om uteblivna värvningar, ffa då konkurrenter tagit in nytt.
Det kan inte vara så att ingen passade oss när vi ligger där vi ligger.
Med det menar jag inte att det fanns en ny scott eller Rödin på marknaden, men om sundlöv tyckte Gunler var en förstärkning värt att satsa på utan stöd av fansens värvning så hittar jag namn som vore minst lika intressanta som honom
Eftersom det inte blev någon värvning borde pengen gå tillbaka så inte Campese och styrelsen tänker budget minus 1 mille pga fansens värvning finns att tillgå nästa säsong.
Denna insamling var ju just för att få in någon innan fönstret stängdes för att förbättra chansen att hålla sig kvar.
Går ju inte att ha en sparbössa som tigger pengar till ett ändamål och sedan använder dessa till något annat.
+ 4
Rödin och Scott måste ju vara bra jävla nära spel med tanke på hur passiva och försiktiga vi var i fönstrets slut.