Inlägg: 2153012
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Peja: Du är väl du som är lite fräck som tolkar mitt inlägg som kritik mot domarna, bara för att jag undrar varför målet godkändes....😉
Sv: A proposito de nada
Peja: Yrkesmän kan också göra fel, tror eller ej.
Men dom är nog ändå bättre lämpade att ta så korrekta beslut som möjligt, jämfört med oinsatta och okunniga soffbedömare... 😂
Men dom är nog ändå bättre lämpade att ta så korrekta beslut som möjligt, jämfört med oinsatta och okunniga soffbedömare... 😂
Sv: A proposito de nada
Peja: kunde ej se match pga jobb.
Vika var bra?
Vilka var mindre bra?
Villa kedjor och backpar var bra?
Några skador?
Vika var bra?
Vilka var mindre bra?
Villa kedjor och backpar var bra?
Några skador?
Nu är du väl ändå lite väl fräck, som ifrågasätter yrkesmännen som bedömde det som ett korrekt mål? :-)