Inlägg: 2153918
Sv: A proposito de nada
Zzz:LHC skulle ju åka till Växjö på torsdag. Den matchen lär ju inte bli av. Kan de inte flytta vår match mot LHC hemma den 9 mars till på torsdag. Så kan vi bjuda hit Lakers då istället.
+ 1
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Brooklyn forever:
Poolspel som för U-10. Upp med Coronastickan i näsan efter varje byte om det behövs.
Skicka räkningen till:
SHL
Att: "Det finns ingen sportslig rättvisa"- Hemlin
Sen lite tips från Dan Eliasson hur man bokar helt nödvändiga semesterresor till solen och några hårda bettingrundor med golfbil på favoritbanan.
Jobbigt.
Poolspel som för U-10. Upp med Coronastickan i näsan efter varje byte om det behövs.
Skicka räkningen till:
SHL
Att: "Det finns ingen sportslig rättvisa"- Hemlin
Sen lite tips från Dan Eliasson hur man bokar helt nödvändiga semesterresor till solen och några hårda bettingrundor med golfbil på favoritbanan.
Jobbigt.
Sv: A proposito de nada
Brooklyn forever: Lägligt att Malmö fick sig en liten vila nu när Alsenfet var skadad också efter nån "snabbtest"
+ 3