Inlägg: 2154312
Sv: A proposito de nada
Berge: Nej Leksand är inte speciellt bra, inte alls. Spelat med 4-8 spelare borta hela året. Enligt all statistik på hockeylabbet spelar man som ett topplag, man skjuter mest och täcker mest skott, man har 12 spelare som kommer från J20 i truppen. Kollar man en tabell sista 30 matcherna så har Leksand tagit 57, det ligger man 2a på 3 poäng efter Växjö. Man har vunnit 8 av dom 9 senaste bortamatcherna. Men jag håller med, speciellt bra är dom inte...
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Kotten81: Blir ut i kvarten för er tror jag. vilket ju är superbra med era mått mätt.
Sv: A proposito de nada
Kotten81: Kan ni inte dämpa hybrisen lite, åtminstone tills säsongen är färdigspelad...?
För oss andra blir det komiskt hur er hybris har nått helt bisarra nivåer. Ni får gärna ta det i Lekandsboken, förslagsvis kan ni alliera er med Löven-fansen som kallar sin sportchef för Jesus och vars förening är guds gåva till hockeyn.
För oss andra blir det komiskt hur er hybris har nått helt bisarra nivåer. Ni får gärna ta det i Lekandsboken, förslagsvis kan ni alliera er med Löven-fansen som kallar sin sportchef för Jesus och vars förening är guds gåva till hockeyn.
+ 6