Inlägg: 2154344
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Bratwursten : Tack!
Ja även herr kotten kanske ska fundera på vad vi säger till varandra, med andra leksingar som är här inne och skriver.
Vi hade inte heller velat att ni Brynäs supportar skulle komma och vara dryga i vårat forum.
Med det sagt så hoppas jag vi kan diskutera sportliga händelser från någon jämn kul match framöver istället 🙂
Ja även herr kotten kanske ska fundera på vad vi säger till varandra, med andra leksingar som är här inne och skriver.
Vi hade inte heller velat att ni Brynäs supportar skulle komma och vara dryga i vårat forum.
Med det sagt så hoppas jag vi kan diskutera sportliga händelser från någon jämn kul match framöver istället 🙂
+ 8
Det är den här Kotten man stör sig lite på pga av attityd.