Inlägg: 2154365
Sv: A proposito de nada
{9232}: Det roliga är att det dyker upp såkallade Leksandssupportrar som aldrig skriver något i sin egen bok här på hockeysnack.
+ 4
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
KulaShaker: Det verkar som att flertalet av leksandstrollen reggat sig på HS enbart för att skriva här inne. Märkligt.
+ 11
Sv: A proposito de nada
KulaShaker: Man får ju ge er att ni har lite mer liv i erat forum 🙂
Känns som de flesta leksingar hänger på andra plattformar, lite synd.
Känns som de flesta leksingar hänger på andra plattformar, lite synd.