Inlägg: 2154406
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
{7981}: Vi kan få in en bättre sniper istället för Desch även om jag gillar honom. Han värvades för att lira i förstalinan men han är inte bra nog.
+ 1
Sv: A proposito de nada
{7981}: Kände mig tidigare positiv till en förlängning. Tycker dock senaste tiden att han fallit tillbaka i tidigare synder och varit en av våra sämsta i försvarsspelet. Jag hade inte grinat om han lämnade för någon annan klubb.
+ 1
Sv: A proposito de nada
{7981}: Jag håller med. Behåll Deschen, nu har vi ju fått fart på honom, varför ska vi träna honom till något annat lag?
+ 5
Öppen till 18:01