Inlägg: 2154425
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Charliejfz:
Du är väl det största föredömet när det gäller att vara ödmjuk.
Även fastän du håller på laget som leder serien har jag inte
läst en enda dryg eller kaxig kommentar från din sida här
på detta forum.
Så de som håller på lag som har en bättre säsong.
De borde ha dig som mall för hur man beter sig.
Du är väl det största föredömet när det gäller att vara ödmjuk.
Även fastän du håller på laget som leder serien har jag inte
läst en enda dryg eller kaxig kommentar från din sida här
på detta forum.
Så de som håller på lag som har en bättre säsong.
De borde ha dig som mall för hur man beter sig.
+ 15