Inlägg: 2154442
Sv: A proposito de nada
mattias - 74:Det passar dig bättre att bli politiker än lågstadielärare, du svarar inte på frågan och beskyller den du diskutera med att vara dum i huvudet???
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
{8525}:
Då får du nog läsa mitt inlägg igen
Skrev inte att någon är dum i huvudet skrev att många är kvar på dagis stadlet
Tog du åt dig?
Då får du nog läsa mitt inlägg igen
Skrev inte att någon är dum i huvudet skrev att många är kvar på dagis stadlet
Tog du åt dig?