Inlägg: 2155963
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
{8399}: Jodå, ni har spelat bra mot oss denna säsong, blir en jämn drabbning.
Trevliga resultat ikvöll med torsk för Hv och Linköping , ett kval mellan de lagen skulle vara intressant
Trevliga resultat ikvöll med torsk för Hv och Linköping , ett kval mellan de lagen skulle vara intressant
+ 2
Sv: A proposito de nada
{8399}: Inte med den attityden, vi spelar trots allt hemma och visat på bra spel.
Har inte sett allt för mycket av Växjö-matchen. Men tror inte jag sett Växjö skjutit ett skott på mål.
Edit: Där kom det! :)
Har inte sett allt för mycket av Växjö-matchen. Men tror inte jag sett Växjö skjutit ett skott på mål.
Edit: Där kom det! :)