Inlägg: 2156202
Sv: A proposito de nada
Jahopp då har det blivit en enorm pajkastning här igen. Väck mig när den är slut och vi kan börja snacka hockey igen.
+ 4
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Silfverkroken: Ursäkta, nu kan du vakna. Jag är klar med lille stöddige leksingen med komplex. Håller mig till hockey nu, men det är allas vår plikt att rätta direkta felaktigheter härinne.
+ 3