Inlägg: 2161776
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
lapad: Varför åkte inte Leksingen på utvisning i anfallet innan 4-3 målet?
+ 3
Sv: A proposito de nada
lapad: Nyberg står och dumglor när Ersson blir överkörd. Ta bort den där sopan från isen och skeppa honom tillbaka till Frölunda.
+ 4
Sv: A proposito de nada
Är inget fel i sekvensen när d blir mål. Det är innan! SOLKLAR UTVISNING i anfallszon på Deschenau!
+ 3