Inlägg: 2163409
Sv: A proposito de nada
{8399}: nu verkar ju Camper kanske missa matchen efter skada igår, Celharik fortfarande skadad och Zachrisson avstängd.. talar väl för en vinst imorgon?
+ 1
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Luddf: Känns inte som motståndet spelar någon roll tyvärr, vi verkar hitta sätt att förlora oavsett motstånd😩
+ 1
Sv: A proposito de nada
Luddf: Hade varit bättre om Hrivik varit borta. Känns som att han är deras MVP och motorn i förstakedjan. De andra är också duktiga men mer grädde på moset som Hvirik fixar.