Inlägg: 2164054
Sv: A proposito de nada
Peja: Iofs men det räcker inte för att säga att vi har det i egna händer. Att bortse från Oskarshamn blir ju konstigt. Men visst vi har det i egna händer om vi kommer före LHC eller inte.
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
{8399}: ”Det är inte i egna händer även om du försöker få det till det”
Vad är ditt problem? Det räcker att vi är före två lag, eller hur? Märkligt beteende att försöka argumentera och käfta emot när du uppenbarligen inte har koll på läget.
Vad är ditt problem? Det räcker att vi är före två lag, eller hur? Märkligt beteende att försöka argumentera och käfta emot när du uppenbarligen inte har koll på läget.
+ 2