Inlägg: 2164599
Sv: A proposito de nada
{8399}: Måste vara kul för Kvist och Gunler att sitta hemma i soffan och konstatera att man inte platsar i detta lag.
+ 3
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Wikegård får nog rätt, till slut.
För snart 3 år sen:
För snart 3 år sen:
Länkar:
https://youtu.be/G8r3t4hsGng
https://youtu.be/G8r3t4hsGng
Sv: A proposito de nada
Nä, nått måste hända. En ny röst, spelar ingen roll (behöver knappt vara en tränare) och sen även om vi knappt har spelare så behöver nog de med sämst attityd få ge plats. Nått är ruttet när det kommer till inställning och de som bidrar mest måste stängas ute resten av säsongen.
+ 1