Inlägg: 2164846
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Nu är det dax för att försöka rädda denna extrema kris,denna kris är den största i brynäs sportsliga historia! PA bör lämna med Stråhle och honken under fredagen! Snabbt upp Sjödin och molin som kan skaka liv i detta på kort sikt! Kanske kämpa till sig tillräckligt med poäng för ett nytt kontrakt! Sen lär man efter säsongen börja totalrenovera både truppen och hela styrelsen samt sätta en ny identitet i hela föreningen! PA är enligt mig den absolut sämsta tränaren som coachat Brynäs! Helt obegripligt lam,tråkig,ointresserad och kanske Sveriges sämsta matchcoach! Han har dödat hela föreningen och låt han inte ta oss ner i AS! Agera !!!!!!!
+ 11