Inlägg: 2164900
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Lub: Jag tror också att Brynäs kan få behålla bra spelare i Allsvenskan.
Rödin & Bertilsson är alldeles för tjuriga och för stort Brynäs hjärta för att lämna efter en sån här säsong.
Sen tror jag Danielsson skulle stanna.
Inte omöjligt med Öhlund heller.
Alcen garanterat.
Andersen inte omöjligt.
Sen att dom får gå ner sjukt i lön men det tror jag dom skulle göra.
Vet inte vad blomman har för kontrakt hos er men också en spelare som skulle vända hem isåfall.
Rödin & Bertilsson är alldeles för tjuriga och för stort Brynäs hjärta för att lämna efter en sån här säsong.
Sen tror jag Danielsson skulle stanna.
Inte omöjligt med Öhlund heller.
Alcen garanterat.
Andersen inte omöjligt.
Sen att dom får gå ner sjukt i lön men det tror jag dom skulle göra.
Vet inte vad blomman har för kontrakt hos er men också en spelare som skulle vända hem isåfall.
OM Brynäs skulle åka ur och spela i HA så tror jag att en del av "era" NHL-spelare kommer att spela i Brynäs om/när de väljer att flytta hem oavsett vilken division ni spelar i.
Det var någon som skrev att ni saknar ett grundspel och att eventuella uppspel sker mer på chans. Jag har sett för få matcher med Brynäs för att kunna uttala mig om det, men delar den analysen i de matcher jag sett...
Nu får ni ladda om kriga ner Frölunda i nästa match!