Inlägg: 2164941
Sv: A proposito de nada
eltifoso: Inte alls förvånad om det stämmer angående klausuler i P.A kontrakt om han skulle bli sparkad. Däremot sitter inte felet hos P.A utan hos alla överbetalda föredettingar som inte är i närheten av lika hungriga om spelare i övriga lag. P.A kan absolut visa mer aktivitet och vilja, håller med. Men i grund o botten är det spelarna (samt sportchef och ledning) och inte tränarstaben problemen ligger i!
+ 2
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Tigerhjärta: Samtidigt spelar PA alla dessa överbetalda föredettingar före Gunler, Kvist, Ljungkrantz etc..
+ 1