Inlägg: 2164961
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Blå grottan: Kluven till om man skall ha ett svindyrt CMORE men förmodligen faller man till föga särskilt som man nu inte får se Brynäs live i Scandinavium längre :-(
+ 1
Sv: A proposito de nada
Blå grottan: Jag kommer att följa Brynäs ner i HA, men då spar jag in på Cmore för att gå till Gavlerinken någon extra gång istället.
+ 9
Oklart om det stämmer men Brynäs fanbase har ju uppskattats till 500 000 pers i nån artikel.
Jag kommer att kolla vidare, men man inser ju hur många som lägger ner Cmore vid degradering.