Inlägg: 2165038
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Kulltorp: Det där tror jag är helt felaktigt. Att det skulle vara bra på något sätt med fler småklubbar i SHL. Mindre publik, mindre intresse, mindre pengar = sämre liga bara.
Sv: A proposito de nada
Kulltorp:
Det kommer inte hända.
Topplagen i SHL håller hårt i de här pengarna.
Det enda sättet för allsvenskan är väl i så fall att ordna ett separat tv-avtal med en kanal som är beredd att betala mer än vad C More gör.
Det kommer inte hända.
Topplagen i SHL håller hårt i de här pengarna.
Det enda sättet för allsvenskan är väl i så fall att ordna ett separat tv-avtal med en kanal som är beredd att betala mer än vad C More gör.
Sv: A proposito de nada
En ny grej att vara nervös över är att hamna före hv71 för hemmaplansfördel. Med tanke på vårt bortaspel
+ 2
Det vore trevligt för svensk hockey i mina ögon och i SHL lagens som åker urs plånböcker...