Inlägg: 2165051
Sv: A proposito de nada
Mattson: följer den dryga attityden med ner till allsvenskan också eller anpassas även den efter nya förhållanden? ”bonngäng”, haha!
+ 3
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Så här hade någon skrivit som kommentar i rapporten från träningen i GD/Arbetarbladet.
"Låt hela första och andra kedjan sitta på läktaren och ta in juniorer istället."
Vilken verklighet lever vissa personer i egentligen?
Har ens juniorerna fått börja träna igen, efter träningsstoppet under pandemin?
Juniorer som inte spelat match sedan i höstas någon gång.
Det blir nog bra att slänga in i en match i SHL, eller inte?
"Låt hela första och andra kedjan sitta på läktaren och ta in juniorer istället."
Vilken verklighet lever vissa personer i egentligen?
Har ens juniorerna fått börja träna igen, efter träningsstoppet under pandemin?
Juniorer som inte spelat match sedan i höstas någon gång.
Det blir nog bra att slänga in i en match i SHL, eller inte?