Inlägg: 2165646
Sv: A proposito de nada
Brynäsgubbe: Kan väl inte bli mycket sämre än senaste laguppställningarna...
+ 2
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Säger det innan matchen så man förhoppningsvis får äta upp det efter, men sluta ödsla tid på att lira Adam Pettersson brevid Rödin.
Sen att dessa tre är ”fjärde” är ju bara en siffra på pappret.
Sen att dessa tre är ”fjärde” är ju bara en siffra på pappret.