Inlägg: 2166338
Sv: A proposito de nada
Huge: Vet från erfarenhet att kurser på universitetet /högskolan kunde tokhyllas av halva klassen - d v s kursen var perfekt anpassad efter deras nivå - men samtidigt totalsågas av andra halvan av klassen som inte hade samma förkunskaper och som inte fattade någonting... Har sett kursutvärderingar som blev helt svart/vita - inget i mitten. Svårt att säga något om olika tränares kompetens om man inte personligen haft dem. Kan tänka mig att det beror mycket på vem man frågar.
+ 1
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Svensson_62: Precis, väl talat.
Så Nibbes tvärsäkra omdöme baserat på vad några gamla lagkamrater har sagt, säger inte så mkt.
Så Nibbes tvärsäkra omdöme baserat på vad några gamla lagkamrater har sagt, säger inte så mkt.