Inlägg: 2168539
Sv: A proposito de nada
RommeTigern: verkligen. Inte en dag för tidigt. Nu gillar man inte skador. Men ingen nackdel att Danielsson och Andersen är borta.
+ 1
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Supportern:
Nej Andersen är bara ett plus att han är borta. Har varit så dåligt och sabbat så mycket.
Mycket bra att han saknas. Låter hemskt men så är det tyvärr!
Nej Andersen är bara ett plus att han är borta. Har varit så dåligt och sabbat så mycket.
Mycket bra att han saknas. Låter hemskt men så är det tyvärr!