Inlägg: 2168577
Sv: A proposito de nada
{8399}: Nä det gynnar aldrig Brynäs att motståndaren har nyckelspelare borta, det borde du lärt dig vid det här laget, istället är det några andra som kliver fram och gör sina första SHL mål.....
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Forsberg 1978: Illavarslande att vi dominerar utan att få utdelning. Ingen bra känsla just nu.
Sv: A proposito de nada
Forsberg 1978: Precis, alla händelser nutida eller historiska oavsett vilket lag de påverkat drabbar Brynäs negativt! Hujedamig!