Inlägg: 2168604
Sv: A proposito de nada
KulaShaker: Vi måste ju sätta något av våra lägen. Annars kommer det bita oss i röven snart
+ 1
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Tycker vi gör en bra match hittills, spelar betydligt bättre än HV och skapar betydligt fler chanser.
Bara jag som skulle vilja testa Gunler tillsammans med Scott och Rödin?
Bara jag som skulle vilja testa Gunler tillsammans med Scott och Rödin?
+ 1