Inlägg: 2168620
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Per HApps: Spelar ju ingen större roll ändå. Så svagt som vårt PP är blir det ju snarare en bestraffning för oss.
+ 1
Sv: A proposito de nada
Vi förlorar idag,inget mål på 3 PP.
Gör HV första målet så sjunker Brynäs ner i avgrunden
Gör HV första målet så sjunker Brynäs ner i avgrunden
+ 2
Sv: A proposito de nada
Per HApps: Nu hade vi flyt men sånt brukar Wolmer jämna ut ska du se så du kan nog snart sluta grina...
+ 1
Sv: A proposito de nada
Per HApps: slår man klubban mot motståndares handske så är det väl utvisning...
+ 1
Köp en lott, fan vilken hemmadomare