Inlägg: 2168640
Sv: A proposito de nada
Lyser förlust om den här. Inga mål, helt bedrövliga i PP, kan inte ens komma in i zon, ställer upp i boxplay så fort HV får pucken på slutet.
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Brynäsgubbe: ”Lyser förlust om den här. Inga mål, helt bedrövliga i PP, kan inte ens komma in i zon, ställer upp i boxplay så fort HV får pucken på slutet.”
Hade du varit nöjd om vi hade bytt tröjor med HV?
Vi är totalt sett överlägsna i den första perioden med undantag för dåligt PP!
Hade du varit nöjd om vi hade bytt tröjor med HV?
Vi är totalt sett överlägsna i den första perioden med undantag för dåligt PP!
Sv: A proposito de nada
Brynäsgubbe: Nu är du väl negativ i överkant, var väl bara sista PP som sög.