Inlägg: 2168694
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Detta var ju då förväntat Brynäs styr spelet har 3 pp utan att näta. Hv med 2 skott i första . 1 pp å mål direkt . . Djävla sopgäng.
Sv: A proposito de nada
Så jävla trött på dessa värdelösa, rättvisesökande domarna. Går ju inte att se på sporten längre. Så otroligt förutsägbart. Vad fan är det Palve åker för? Han lägger klubban över HV-spelarens, inte UNDER, dvs att han förhindrar inte hans rörelse på något sätt överhuvudtaget.
Domarna tog isen i andra med ett mål, att söka utvisning på Brynäs. Och det är så jävla vidrigt.
Domarna tog isen i andra med ett mål, att söka utvisning på Brynäs. Och det är så jävla vidrigt.
+ 1
Sv: A proposito de nada
Statistiken säger att matchen är körd. Bara för dem att kriga och bryta trenden