Inlägg: 2168772
Sv: A proposito de nada
Jobbocop: Damernas elithockey är tyvärr beroende av herrarnas elithockey, om den ena dör, dör den andra...tyvärr
+ 1
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Tråkigt att läsa tongångarna här inne. Ligger under med 1 mål och alla hänger med huvudena helt. Brynäs har ju skapat mängder med livsfarliga chanser. Alnefelt har ju räddat HV. Men PP/BP sänker Brynäs.
+ 2
Sv: A proposito de nada
Brynäs har legat under 21 gånger efter två perioder. Ingen av dem har vi vunnit.