Inlägg: 2168983
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Zappaholic: Ja kanske det. Känslan jag har är ju att IKO kommer vinna åtminstone en av matcherna mot Malmö och HV. Skulle dom oxå slå oss, vilket jag tror, så landar dom in på 61p.
Lite dålig koll på vilka LHC har kvar att möta.
Då behöver vi alltså plocka 5p för nå 62p. Tror inte vi mäktar med det mot FBK och Växjö.
Fy fan. Ångesten är fortfarande total.
Lite dålig koll på vilka LHC har kvar att möta.
Då behöver vi alltså plocka 5p för nå 62p. Tror inte vi mäktar med det mot FBK och Växjö.
Fy fan. Ångesten är fortfarande total.
+ 5
Sv: A proposito de nada
Zappaholic: Trodde inte på seger idag - glad överraskning! Nu har vi allt i egna händer!
+ 2