Inlägg: 2170109
Sv: A proposito de nada
Lunkan: HV vill möta oss, 100%. Jag bryr mig inte vad deras fans säger på fejan.
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Kung_Sjödin: varför i helvete då för?! De har mött iok 3ggr i år och vunnit alla!
Oss har de mött fyra ggr, torskat två, och är det 2eller tre som gått till övertid?
Oss har de mött fyra ggr, torskat två, och är det 2eller tre som gått till övertid?
+ 1